fredag 26 april 2013

Fri som en fågel

Idag har vi hälsat på bästa dagiset! Jag vet att det egentligen heter förskola, men ni får bli sura ;),  dagis för mig har en positiv klang!

Jag är så tacksam att Meja har haft fröknar som följt henne sedan hon var ett år och började på dagis. De känner varandra väl och det finns en värme, kärlek och enorm trygghet där som jag vet inte finns på alla ställen. Det var så kul att hälsa på så om hon orkar kommer vi på måndag eller tisdag igen så vi hinner träffa fler kompisar medan hon mår bra! :)

Lejonriket

de har t.o.m. planerat en blomma åt Meja! <3



Det är så skönt att vara hemma så jag bara ligger i soffan, andas och ler medan fredagsmyset pågår!

2 kommentarer:

  1. Härligt att få träffa er idag. Jag önskar er en härlig vårhelg i 'Bullerbyn' med trevligt familjeliv och att solen värmer er alla i familjen. Tack för chokladpapperen. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej allihopa!
    Det var så roooligt att få träffa Meja och hela Familjen Finnström igen! =) Känslomässigt, såklart men så roligt att se Meja pigg, glad och lite busig och med glimten i
    ögat! :)
    Ha nu en riktigt härlig helg med mycket mys och bus!
    Ni är så VÄLKOMNA nästa vecka! Då ska vi komma ihåg att Meja ska ha sin blomma med sig!
    Kramar, Monique <3

    SvaraRadera