söndag 14 april 2013

Hemma över natten :)

Men tiden går väldigt fort och jag hinner inte alls med allt jag skulle vilja (umgås med barnen, promenera, bada, leka normalt familjeliv, fika med kompisar, tvätta, göra läxor m.m.m.m).

Näe, den vanliga vardagen är numer en drömvärld, jag hann äta underbart god lasagne från en fin vän, rodda med sond och mediciner till Meja och har jag tur hinner jag med en snabbdusch innan läggdags ;))

äntligen på väg, som vi har väntat! Trötta och mörka runt ögonen båda två...
hemma med lite småplock
❤ 

sondmat och fyra olika mediciner... 

mina älskade trollungar! 

3 kommentarer:

  1. Vad skönt för er att få komma hem till familjen och tanka lite nya krafter! =)
    Tänker på er!
    Kram från Monique

    SvaraRadera
  2. Så skönt att få komma hem och andas lite. Känna alla bekanta dofter och ljud. Gå in i "snooze" läge. Så fint att se hur syskonen sluter upp krin lilla Meja. Kärlek.

    Kram
    L

    SvaraRadera
  3. Era barn är så fina :)

    //Hanna

    SvaraRadera