lördag 11 maj 2013

Känslor

Alla känner vi olika, vi har olika sorters känslor och olika händelser utlöser dessa. Jag kan inte prata om andras känslor för jag har ingen aning hur andra känner men mina egna kan jag prata hur mycket som helst om. De är mina och bara jag vet om hur just jag känner!

Mina har verkligen regnbågens alla färger! Det är inte bara svart och vitt, eller grått för den delen.
Mina färger är starka och lysande, inte några pastellisar här inte. ;)
Allt jag känner känner jag så starkt att det gör ont. Det kan vara från dag till dag, eller minut för minut, svänga upp och ner. Trots att jag äter antidepp och mest borde ligga på den grå intetsägande mittemellan-skalan.

Det är väl bra, men även otroligt jobbigt och lite förvirrande för alla runt omkring! Kanske i alla fall kan förklara mitt beteende lite...






2 kommentarer: