måndag 6 maj 2013

Min tur - magnetröntgen

Min mage är ju fortfarande åt helvete med efter en akut bukoperation 2010. Trots att jag fått diagnos; postoperativ funktionell tarmstörning, så är jag inte helt säker på att det är allt.

Min gynekolog tror att jag har adenomyos (endometrios i livmoderväggen).

Snart vet vi!

Och alla dessa problem är ingenting jämfört med vad vi går genom nu! Smärtan finns men den är inte farlig på något sätt!

Så den kampen jag fört de senaste tre åren är nu bytt till Mejas kamp!

(Dock kan det ju underlätta om man inte själv har förbaskat ont ;))

1 kommentar:

  1. Men men... är det ingen ändå på allt? Hoppas att de hittar något som gör att de kan hjälpa dig, Ina. Och att Meja fortsätter på samma väg som nu - så klart!! Mååååånga kramar
    Hanna

    SvaraRadera