lördag 15 juni 2013

Det ständigt dåliga samvetet...

Hur ska man någonsin räcka till?
Mina fina kottar delade upp sig två och två och bakade muffins, syltkakor och chokladbollar alldeles själva igår. Så duktiga! ❤
De fixade till fredagsmys och ville att hela familjen skulle fika och titta på nåt roligt på TV´n. Men vad gör deras mamma efter sjukhusbesöket? Jo, jag drar på tjejkväll och lämnar pappan att fika med barnen. :(
Jag behövde verkligen komma ifrån och jag vet att jag måste det ibland, men måste det då göra ont i mig att gå ifrån de finaste jag har?

Jag hade en jättetrevlig kväll! Fick många behövliga kramar och delade många härliga skratt. Tack fina tjejer, tycker så mycket om er och är så tacksam att ni finns!

5 kommentarer:

  1. Ina, du gör vad du måste göra. Din fina familj älskar dig så, så det förstår dig och dina behov.
    Det bästa av allt Ina är ju att ni är två, så ta det med ro. Kul att kvällen vart givande och stärkande för det är tungt att ro båten (med känslor).
    Krama om Nicke, Meja, Emmie, Melvin, Mio och stor kram till Dig själv.
    Inger <3

    SvaraRadera
  2. Snubblade in på din sida och tårarna bara rinner. Förlorade min pappa i cancer men det är många år sedan nu. Idag är jag snart trettio och väntar mitt första barn. Kan inte föreställa mig det ni som familj går igenom. Men man bläddrar och ser sida för sida den här lilla tjejen som fullkomligt strålar. Önskar er all lycka i livet!

    SvaraRadera
  3. De du gör för din dotter betyder allt för henne. Du är en underbar mamma som orkar hålla ut även om de e tungt. Jag började läsa din blogg igår och har fortsatt ända till idag. Jag är en av kenzas följare o läste att pengarna hon samlat in skulle gå till er fond, mycket bra val! Jag kan inte ens föreställa mig hur ni har det :( e själv mamma och de e ens förälders värsta mardröm att få sitt barn sjukt :( kunde jag så skulle ja donera var enda kroppsdel till er lilla prinsessa för att få henne frisk :( . Inget barn förtjänar att vara så alvaligt sjukt!! Har haft gråten i halsen sen igår då ja upptäckte din blogg. De e så sorgligt att läsa men ja kan inte sluta :( lilla meja som e så söt förtjänar ett normalt liv, jävla cancer!!!! Jag ska be till gud att ni får henne frisk igen o att cancern aldrig återvänder! Lycka till med allt o fortsätt vara den underbara o stöttande mamma du är <3

    SvaraRadera
  4. De gjorde du alldeles rätt i, dom hade de säkert hur mysigt som helst med sin pappa. Man behöver komma iväg och ha kul med vänner ibland så mycket du kämpar varje dag så förtjänar du det. Önksar er de bästa och hoppas att Meja blir frisk snart. Många varma kramar <3

    SvaraRadera
  5. Det var så kul att se dig igår, och jag hoppas och tror att kramar och skratt hjälper dig, Meja och resten av familjen att kämpa vidare. Som någon tidigare sagt, det är bara du som vet vad som behövs för att du ska orka lite till med det fantastiska jobb du gör.

    SvaraRadera