onsdag 26 juni 2013

Me, myself, Meja & I

Jag vet inte om jag mår så mycket bättre av att kolla på gamla kort, men idag har jag inte kunnat låta bli.
Livet kommer aldrig bli sig likt igen, någonsin! Mitt lilla bustroll har förlorat en stor del av barndomen och det är fan inte rättvist någonstans!
Vi kommer alla komma ut på andra sidan som nya människor. Hoppas verkligen att vi klarar det!

Ge tillbaka hennes barndom! Varför tog du den?! Skitsjukdom och dumtumör och fuck den där jävla cancern!











9 kommentarer:

  1. Det är orättvist, och det finns inga ord!
    Men ni kommer komma ut på andra sidan och se världen på ett sätt som många av oss andra inte ser.
    jag och min dotter har några fina små "saker" vi skulle vilja ge till Meja, skulle du kunna skriva adressen som vi kan skicka det till.

    Du skriver så fint och ger tankeställare, Meja är bedårande och stark.
    Det här kommer gå bra!!
    Kram till er, /Charlott

    SvaraRadera
  2. Åååh, vad fina ni är tillsammans, så mycket kärlek!!! Kan inte låta bli att släppa några tårar,. Men Meja och NI ska klara detta, så är det bara!!!! <3 // Ewelina

    SvaraRadera
  3. Rättvist är det inte, absolut inte..ibland undrar man vad detta liv egentligen går ut på. Barn som Meja som blir sjuka och får lida oerhört mycket, vad är meningen med det?
    Har ställt mig den fråga många gånger och man kan lätt bli galen när man börjar fundera det hela,för något svar finns det inte. Jag tänker på dig ofta Ina och hur du som mamma orkar med det hela, du verkar otroligt stark och positiv trots allt det du går igenom just nu. Du är verkligen en person man kan se upp till! Hade kunnat skriva hundra sidor till er och hur jag känner för er, men man blir överväldigad av alla känslor vi känner för lilla Meja/Jasmina

    SvaraRadera
  4. Kämpa kämpa Meja! Orättvist så in i bomben. Barn i din ålder ska ha sommarlov och springa omkring i sommarsolen och äta glass. Jag är säker på att ni fixar det här.

    SvaraRadera
  5. härliga bilder. man blir så glad av att se meja!!! ja det är förjävligt att hon har mist sin barndom, fy fan vilka hemska sjukdomar det finns!!!! en unge i sin ålder ska ju ha sommarlov nu och bara busa massor!!!! kämpa kämpa vidare meja och du såklart!!!//emma

    SvaraRadera
  6. Orättvist beskriver inte ens en liten del av det helvete Meja o ni får genomgå. Men hon verkar vara en stark liten flicka som kommer klara det galant.. och vi är många som hejar på!!

    SvaraRadera
  7. Tårarna rinner när jag läser din blogg. Sluta aldrig kämpa!

    SvaraRadera
  8. fyfyfy, som jag storgråter, jag är tom på mina ord, sitter här mitt i natten och läser igenom din blogg o lyssnar på linus,
    Maja underbara söta tös.. Gör det du redan gör Kämpa.

    Jag har själv tre barn 17,4,3 år min 4 o 3 åring sa i går när jag berätta om maja att : mamma vi ska pussa o krama henne o leka mycket med maja.

    Kämpa Maja <3<3<3

    SvaraRadera