onsdag 25 september 2013

Mejas nattfundering

"Jag vet varför stjärnorna försvinner bort ibland.
De vill sova, som vi."

Febern är lägre men vi har varit uppe två gånger för toabesök, trots att ingen sondmat går. Men hon drack ju te och åt (yes!) ett par tuggor smörgåsrån igår kväll. 

De har tagit urin- och avföringsprover så får vi se vad ronden kommer fram till imorrn. Känner mig osäker på om vi behöver vara här... Det kanske bara är en vanlig skol-förkylning och att hon är "normalt" dålig i magen efter högdosen? Usch, jag vet inte... 

Nu ska jag sova, som stjärnorna i storstan. ;)

7 kommentarer:

  1. Meja är för charmig lillgumman. Ja hon är en stjärna och Du med hoppas Ni får fara hem i dag och koppla av. Puss och kram från Ewa E

    SvaraRadera
  2. Hon är för go,lill-skruttan! Hoppas att ni får åka hem idag och att det "bara"handlar om en vanlig förkylning! Krama Meja från mej och kram till dej också Ina!

    SvaraRadera
  3. Åhh,hon är ju för söt den lilla skruttan! Hoppas att ni får åka hem och ta det lugnt och umgås med familjen! Bästa medicinen,tror jag! KRAMAR/LENA

    SvaraRadera
  4. Åhh hon är ju bara för go lilla söta Meja <3 Gunilla

    SvaraRadera
  5. Vilken bra fundering av Meja. Så där är det ju så klart. Jag har också undrat över varför stjärnorna försvinner ibland men nu vet jag svaret. Den där filosofiska tanken ska jag komma ihåg.

    Heja Meja! Bra sagt!
    Kram från Nina

    SvaraRadera
  6. Jaha...Det där med stjärnorna har ju varit en undran hos mej åxo...men nu har jag ju fått svaret! TACK MEJA OCH KRAM PÅ DEJ! Lena

    SvaraRadera